kelik-kelik aje..^^

Tuesday

trekankang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry Pelajar B pulak kata Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu? Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm.. habis 2 (two), 3 (three) laaa...

Pelajar B: Pakcik jgn la main2.. kita org tanya betul2 ni...

Orang Tua: Hahaha.. alaa.. gurau sikit pun nak hangin... ok laaa... sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...


hehe..just for Fun k..^^

Hencikvirus

5 Memberi Pendapat:

Khadijah Zek said...

la...cirit rupanya...hahahaha..=D

y@n@ M!B said...

aaa boleh plak cemtu..sabo je la pacek tu..huhuhu~

sarah shafie said...

ceit..mcm tu pun ade ke?

sI tEDI said...

he he he he

Ezad said...

Itu sindrom KIncit bro.. hehehe