kelik-kelik aje..^^

Tuesday

Mendidih terus Melekit?

 Salam...
Haa..tentu anda hairan kan dengan tajuk entry neh..Apa yg mendidih?Apa yang melekit lak???..ok tgkla video bawah neh untuk cari jawapanye..

Kepada smokers2 diluar sana..anda patut lihat video neh..




Pergh..TAR yang hitam pekat 2 lastly jadi keras ngan melekit..bayangkan la perokok yang da 20 tahun isap..no wonder la ramai perokok dapat LUNG CANCER..
So..bukti da ade..insaf2 pas neh..
Semoga bermanfaat..^^

6 Memberi Pendapat:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. dahsyat ni.. siap dia tunjuk lagi benda dah jd hitam cam coklat cload9 yg sedap tu. haha..

letak lah gambar apa pun dekat kotak rokok tu.. jantung hitam, paru2 hangus, masih jugak perokok ni beli..

ice juliette said...

yikes....
hope sgt la ayah n aya ice benti dr isap rokok..
hurmmmmmmmmmmmmmmm

Bert said...

skang gak aku quit smoking..
tp bagi habis kotak yg last ni dulu la ye, hehe..

juMa said...

hushhh...ap pun lau nak berenti kene ad motivasi diri..baca lah buku dr tuah TAK NAK..pkcik sy skg da xnk merokok.

Roronoa Zoro said...

erkk.. jadi begitu?

fuhh.. nasib aku x merokok..

anayilz said...

salam.

whoa.boleh buat tar utk jalanraya terus nie.