kelik-kelik aje..^^

Sunday

Encikvirus da CAShout NUFFNANG

Syukur Alhamdullilah terhadap rezeki yang aku dapat setakat ni. Aku terimanya dengan hati yang terbuka. Terima kasih kepada korang yang tak putus² duduk support aku. 

Pejam celik dah 4 Bulan aku berblogging. Blog aku tiada Niche coz aku tak minat duduk dalam 1 kategori jer hehe. Trimas kepada encik NUFFNANG coz kasi motivasi kat ak .Neh yang buat ak bersemangat nak berblogging secara seryes miryus neh.hehe.. 

TaDaa..neh cashout [encikvirus.blogspot-] yang pertama..RM 230.50..ble la wat banje KEnny rogers weekend neh..hehe


Bila aku jenjalan kat blog orang lain, aku tengok ramai lagi yang belum meletakkan iklan Nuffnang di blog masing-masing. Mungkin sudah banyak duit, atau diorang masih tak tahu yang Nuffnang memang membayar ahlinya…aku pun tak tahu. So, kalau nak dapat check macam aku jangan lupa hias blog korang dengan iklan Nuffnang yang comel tu.

Encikvirus still maintain sbg Nuffnang Glitterati. Kalau ada sesiapa yang tak tahu, meh sini aku terangkan.

  Nak join Nuffnang Glitterati tak susah pun, tak perlu register apa2. Tapi dengan syarat korang dah ada akaun Nuffnang lah. Syarat dia apa dia untuk upgred daripada ahli biasa Nuffnang kepada ahli luar biasa (Nuffnang Glitteri) ialah buang semua ads lain kat blog korang. Tinggal yang Nuffnang jer. Kalau ada ads adsense takpe, yang dia suruh buang adalah iklan daripada syarikat-syarikat lain dari Asia Tenggara. Aku rasa korang tau kan iklan apa itu..

So, dalam masa 48 jam Nuffnang akan crawl blog kita dan bila dia tengok takde iklan lain selain dia, kita akan naik pangkat jadi ahli Nuffnang Glitteri. Yang bagusnya apa dia bila jadi ahli Nuffnang Glitteri?kata nabil..LU pikir la sendiri..hehe.

So macamana? Ni TIps dari saya tentang nuffnang .

Jika blog anda dah lama tak update tu, cepat-cepatlah update..sebab iklan nuffnang ni berubah-ubah dan posible iklan akan keluar lebih banyak jika blog kita kerap update. Bila lebih kerap update, maka lebih keraplah orang lawat web/blog kita..dan bila trafik banyak ke blog, maka iklan nuffnang akan mudah keluar..bila dah banyak iklan bertukar-tukar, insyallah ramai akan klik nanti dan terhasillah pendapatan untuk anda..

Satu lagi, jika nak cashout nuffnang tu, cashoutlah hujung bulan kerana ianya akan diuruskan hujung bulan dan akan makan masa 30hari (untuk ahli Glitterati) dan 60 hari (untuk ahli biasa).


Semoga bermanfaat..
Encikvirus.blogspot


9 Memberi Pendapat:

miss ice said...

besnye encik virus ~ :)
status glitteri ice kena tarik sbb letak youthsay..huk3 T__T

Pinky Pixie said...

thanx 4 sharing.. hehe
sy x brape pndai psal nuffnang tu. ngeh2.

Mr Syah @ Encikvirus Marketing said...

ice ice n pinky: SAma2..slamat berblog k

AishaDIYanything said...

baru dapat ilmu bace info tadi..... o cam tue... bestnya dapat duit banyak tue.... aisha baru cikit ajer....

Pena Crystal said...

wah..tahniah..bestnye dpt check..huhu.saye tak dapat2 pon lagi.huhu..:(

IntanBerlian said...

hehehe nak lah sikit..

din mdec38 said...

aku wat duit pkai affiliate program kt clickbank, skrg tgh menuntut ilmu lg. Nant aku akan share kt ko.

Mr Syah @ Encikvirus Marketing said...

@Arra JaSmY

xpe..usaha lagi k..gudluck..^^

Mr Syah @ Encikvirus Marketing said...

@din mdec38

oo yk..ok gk..nanti follow up kat ak k..