kelik-kelik aje..^^

Thursday

The Malay Chronicles: Bloodlines


KINI..
Dah tiba masanya utk Malaysia hasilkan filem epik camnih...kru brothers nih..mmg kreatif.....takdelah kite asyik nak layan cite2 yang sama je konsep dia..Syah berpendapat la kan..cuba kita tengok..Filem-filem kita skrg neh da semakin berkembang.
Teserlah KRU jugak yang menerbitkan filem-filem genre baru di Malaysia.Thailand sudah beberapa tahun menerbitkan filem2 epik neh.Tapi watpe nak up sgt negara org kan..Malaysia kan best..so kita support la production malaysia...betui dak?
Industri perfileman MALAYSIA harus berbangga dengan lahirnya sebuah karya perfileman yang mampu meneroka satu genre baru.Memang sangat menarik trailer die.Tengokla dulu ye dibawah..


Daripada trailer neh..syah berpendapat cepat2 la keluar kat panggung.. x sabar nak bawak satu kampung serbu.. hehe 
hencikvirus

6 Memberi Pendapat:

~Mika Darkness~ said...

cam susah nk caye je dorg nk wat cter cmni. agak...mengagumkan? O_o

ShazlinaSaad said...

mengagumkan..bangga malaysia bole buat filem sehebat ni..tak sabar nak tgk ^_^ sokongla filem tempatan

Aidy Shahiezad said...

satu kebanggaan untuk semua rakyat mesia... ;)

Aku said...

Aku memang dari dulu tunggu org M'sia buat filem2 macam ni.

dah bosan tgk filem M'sia yg rock jiwang & filem lawak2 bodo.

sikit-sikit pasal rempit, bohsia.rempit, bohsia...

cam haram..!

Mia Liana said...

Bagus bagus hidup melayu

Mawar_berduri said...

rasenya memang tak de lagi M'sia wat filem yang canggih cenggini ...

kalau hencik bawak satu kampung ...kayo pengusaha panggung .... hihhi